niedziela, 24 listopada 2013

silesia!

heeeei!
Wczoraj, tak jak wspomniałam byłam na zakupach i na filmie z Marleną. Kupiłam czarną bluzkę w sinsay i bordowe spodnie w Cubusie, a do tego bransoletkę ze srebrnych ćwieków w claire's. Za spodnie dałam chyba 80 zł, a bluzka 20 złotych. Bransoletka na przecenie: 4 zł. No i oczywiście muszę dodać, że kupiłam II część mojej ulubionej książki- Pretty Little Liars Bez Skazy. Przeczytałam już do 136 strony i szybciutko dokończę posta i idę czytać dalej. Macie kilka zdjątek :3



 I to czyste lustro Marleny, hahhaha :D



8 komentarzy:

  1. Masz bardzo fajny i ciekawy blog!
    Śliczne zdjęcia :)

    Obserwuje i liczę na rewanż

    //www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia :D tło mi się podoba ;)
    zaobserwowałam i liczę na rewanż :)
    mojezyciejestnowela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne cichy kupiłaś :D

    scaredy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bordowe spodnie muszą być sliczne, sama musze sobie takie kupic :)
    obserwuje, licze na rewanz :*
    amimitte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. hej,proponowałaś mi wspólną obserwację :) Więć ja już tez teraz twoja kolej :D

    http://whynotfashon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zakup :P ładne zdjęcia. zapowiada się ciekawy blog ^^

    mam do Ciebie ogromną prośbę.. mogłabyś poklikać u mnie w link do SheInside? Proszę to dla mnie ważne. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się bluza na pierwszym zdj.
    Zapraszam...http://afreenwordja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pretty little liars jest świetne :D Serial też jest okej, chociaż odbiega od książki :) Zapraszam do mnie, liczę, że pozostawisz komentarz i zostaniesz obserwatorem tak jak ja :)
    UNICORNSDAY.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń